رئیس بنیاد مسکن نهاوند:

۳۶۵ واحد مسکن طرح ملی در نهاوند احداث می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۶۲۹۳
رئیس بنیاد مسکن نهاوند، گفت: ۳۶۵ واحد مسکن طرح ملی در نهاوند احداث می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا نثاری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بنیاد مسکن ساخت خانه برای محرومان است، بیان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شد، کار ساخت مسکن برای محرومان از ابتدای مهرماه سال گذشته آغاز شد.

او با اشاره به اینکه امسال در این شهرستان طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است ۳۶۵ واحد مسکن طرح اقدام ملی ساخته شود که در این خصوص راه و شهر سازی زمینی را برای ساخت این واحد‌ها واگذار کرده است، ادامه داد: در این زمینه اسناد رد و بدل شده و زمین مورد نظر به بنیاد مسکن نهاوند تحویل شد و منتظر صدور پروانه و مجوز ساخت از سوی شهرداری هستیم.

نثاری ادامه داد: از این تعداد واحد‌های مسکن ملی ۳۱۹ مورد آن در حال گرفتن پروانه است و ۴۶ مورد باقی مانده منتظر اجرای کمیسیون ماده ۵ شهرداری هستیم که بتوانیم پروانه آن‌ها را نیز دریافت کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند بیان کرد: به‌منظور ساخت واحد‌های مسکونی محرومان به هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض داده می‌شود.

او اظهار داشت: سهمیه مسکن محرومان در سال ۹۹، ۴۰۰ واحد بود که تمام آن‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده و تاکنون ۳۵ نفر موفق به عقد قرارداد شده اند و مابقی نیز در دست اقدام است.

نثاری ادامه داد: از پارسال تاکنون به منظور اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی و عملیات جدول‌گذاری، ساخت کانال‌های سنگی و دیواره سازی نیز ۳۲ طرح در دست اجرا است که ۸۵ درصد آن پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز