فرماندار نهاوند:

مشکلات ۱۷ واحد تولیدی نهاوند بررسی می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۴۳۷
مشکلات ۱۷ واحد تولیدی نهاوند بررسی می شود
فرماندار نهاوند از بررسی مشکلات ۱۷ واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها در زمینه کشاورزی و صنعتی فعالیت دارند اما در مسیر تولید با مشکلات و موانعی روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان نهاوند، طرح «پنجره واحد» در محل فرمانداری تشکیل و با حضور ادارات مسائل مربوطه پیگیری و برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای شعار راهبردی سال جاری مبنی بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی، کارگروه پنجره واحد که پیشتر در فرمانداری راه‌اندازی شده فعال‌تر شده است، افزود: در گذشته یک سرمایه‌گذار مجبور بود برای پیگیری مشکلات واحد تولیدی خود به ادارات مختلف مراجعه کند بنابراین این روند باعث اتلاف وقت و طولانی شدن فرایند بررسی مشکل می‌شد که با ایجاد پنجره واحد این مشکل برطرف شده است.

ناصری تاکید کرد: در کارکرد پنجره واحد تمام مسئولین مرتبط با واحدهای تولیدی حضور دارند که در هفته یک روز تشکیل جلسه داده و مشکلات بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر ۱۷ واحد اثرگذار در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات شهرستان وجود دارد که اگرچه در حال فعالیت‌اند اما دارای مشکلات و موانعی هستند که در صورت رفع این موانع می‌توانند نقش مهمی در اشتغال‌زایی و بالا بردن تولید در سطح شهرستان داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر این واحدهای بزرگ تولیدی، ۶۰ شرکت در شهرستان وجود دارد که بین ۳۰ تا ۷۰ درصد فعالیت دارند و برای رفع موانع تولید این شرکت‌ها، مشکلاتشان جمع‌بندی و در پنجره واحد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: عمده مشکلات این واحدهای یاد شده مربوط به سیستم بانکی و تامین آب است که تلاش می‌کنیم در سال جاری مشکلات یاد شده برطرف و این واحدها به 100 درصد فعالیت برسند.

وی افزود: علاوه بر طرح‌هایی که به آن‌ها اشاره شد هفت مورد از طرح‌های تولیدی نیز  در مرحله درخواست اولیه برای شروع فعالیت هستند که در پنجره واحد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ناصری در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی نهاوند نیز، گفت: کارهای مقدماتی این واحد صنعتی از جمله واگذاری زمین مورد نیاز و همچنین پیوست‌های زیست محیطی آن انجام شده که با اجرای فاز اول این طرح برای ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز