معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

۲ دانش‌آموز همدانی در جشنواره‌های کشوری افتخارآفرینی کردند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۹۳۷۶
۲ دانش‌آموز همدانی در جشنواره‌های کشوری افتخارآفرینی کردند
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۲ دانش آموز استان در جشنواره‌های «پویش مهربانی» و «چهارشنبه سوری فرهنگی» رتبه برتر کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یوسف سعیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: «آترین افشاری» دانش آموز پایه هفتم از مدرسه فرزانگان همدان در رشته نقاشی مسابقات نخستین «پویش مهربانی» با طبیعت در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.

وی اظهار داشت: در جشنواره «چهارشنبه سوری فرهنگی» نیز «کیمیا کریمی نیکخواه» دانش آموز پایه ششم ابتدایی از دبستان شهید صابریان رنجبر همدان رتبه برتر کشور را در رشته نقاشی کسب کرد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز گفت: ۲ نفر از فرهنگیان این شهرستان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری راه یافتند.

مسلم بیات افزود: بعد از برگزاری مرحله استانی مسابقات با حضور منتخبان تمامی شهرستان‌ها و مناطق، پنج نفر از فرهنگیان ملایر حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی اظهار داشت: در بخش فرهنگیان مسابقات قرآن و عترت، شهرستان ملایر موفق به کسب ۲ رتبه اول ۲ رتبه دوم و یک رتبه سوم شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: لیلا صارمی در رشته احکام و حنانه رضایی‌تبار در رشته قرائت به‌عنوان نمایندگان شهرستان ملایر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بیات خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی نیز ۴۰ نفر از دانش‌آموزان ملایر رتبه‌های برتر را در استان کسب کردند.

وی عنوان کرد: شهرستان ملایر در بخش دانش‌آموزی موفق به کسب ۱۳ رتبه اول، ۱۶ رتبه دوم و ۱۱ رتبه سوم در استان در رشته‌های مختلف شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند انس دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت (ع)، اظهار داشت: در مرحله آموزشگاهی بیش از هشت هزار دانش‌آموز، در مرحله شهرستانی ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز بیش از یک هزار دانش‌آموز با یکدیگر رقابت کردند.

نظر شما