اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۹۵۲۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت:با فوت پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۱ نفر رسید.

 

وی افزود: همچنین ۸۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۵۸۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۳ هزار و ۴۲۶ نفر رسید.

INFO AMAR CORONA HMD NEW1400031703

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۷۸، بهار ۹۵۵، تویسرکان ۹۹۴، رزن ۷۴۹، درگزین ۲۸۱ ، فامنین ۳۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و هشت نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۱۷۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۵۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۶۶۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز