رئیس هیئت کبدی استان همدان خبر داد:

برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ کبدی بانوان و آقایان در استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۹۵۳۲
برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ کبدی بانوان و آقایان در استان همدان
رئیس هیئت کبدی استان همدان از برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ کبدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید مصطفی موسوی با بیان این مطلب افزود اهمیت وجود یک مربی کارآزموده و با دانش در کنار بازیکنان رشته‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه مربیان از جایگاه ویژه‌ای در تیم‌های ورزشی برخوردارند.

وی ادامه داد مربیان سرمایه است در جذب و ماندگاری بازیکنان دارم و به همین منظور لازم است تا مرتب دانش خود را به روز نمایند.

رئیس هیئت کبدی استان با اشاره به برنامه‌های هیئت کبدی بیان داشت از زمان شیوع بیماری کرونا و با وجود به تعطیلی باشگاه های ورزشی این هیئت فعالیت‌های خود را بیش از پیش ادامه داد و با برنامه ریزی های مختلف برنامه های متنوعی را برای مربیان و بازیکنان فراهم نمود.

او گفت برگزاری دوره های آموزش مجازی اجرای برنامه های تمرین در خانه و نیز برگزار چالش‌های جذاب ورزشی موجب تقویت روحیه و آمادگی آنها شد.

سید مصطفی موسوی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان بیان داشت با توجه به تغییر وضعیت استان همدان در این ایام هیئت کبدی سناریوهای مختلفی را برای ادامه فعالیت خود تعیین نموده است که یکی از آنها برگزاری دوره مربیگری و داوری درجه ۳ می باشد.

رئیس هیئت کبدی با اشاره به توانمندی بانوان در عرصه های مختلف بیان داشت بانوان از توانمندی‌های بالایی برخوردار بوده و در کنار مردان موجب افتخار آفرینی برای ایران عزیزمان شده‌اند.

وی ادامه داد در دنیای کنونی نقش زنان و افتخارآفرینی آنها انکار ناپذیر است زیرا بسیاری از افتخارات ورزشی ایران در حال حاضر توسط بانوان ورزشکار و با وجود محدودیت‌های موجود کسب می گردد.

موسوی با اشاره به برنامه‌های هیئت کبدی برای حضور بانوان در این رشته ورزشی افزود هیئت کبدی برای بانوان برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته که از جمله برگزاری دوره های مختلف مربیگری  و داوری دوره های آموزشی مجازی و دانش افزایی و... می باشد.

سید مصطفی موسوی در پایان بیان داشت دوره مربیگری و داوری درجه ۳ بانوان و آقایان به زودی در همدان برگزار می گردد و علاقمندان برای شرکت در این دوره و آگاهی از نحوه برگزاری آن می‌توانند به هیئت کبدی استان مراجعه نموده و یا با شماره تماس های اعلامی تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز