آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۲۶۲۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 24 خردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با ابتلای ۱۲۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۸۳۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۴ هزار و ۲۷ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری روز دوشنبه افزود: همچنین با فوت ۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۲۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۷ مورد بود که ۷۱ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: ۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۱ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۸۸، بهار ۹۶۲، تویسرکان یک هزار و ۱۰ ، رزن ۷۵۴، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۱۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۷۴ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۸۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «فامنین، اسدآباد و تویسرکان» در وضعیت زرد و هفت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

 

نظر شما