رئیس کل دادگستری استان همدان:

دروغ و سیاه نمایی برای کسب رای امری ناپسند است

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۲۸۳۱
دروغ و سیاه نمایی برای کسب رای امری ناپسند است
رئیس کل دادگستری استان همدان، گفت: تخلفاتی همچون دروغ، تهمت، سیاه‌نمائی، اغفال و اغوا کردن مردن برای کسب رای و زمامداری امری ناپسند و بسیار مذموم‌ است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا عدالتخواه شامگاه دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان همدان با دعوت از همه نامزدهای انتخاباتی به رعایت اصل اخلاق و تقوا، تاکید کرد: داوطلبانی که با توسل به انواع تخلف ها نظیر تخریب چهره‌ها، تطمیع و تهمت دنبال کسب آراء هستند جایگاهی در بین مردم ندارند.

وی اضافه کرد: در روزهای منتهی به انتخابات ۲۸ خرداد باید نظارت کامل همراه با هوشیاری بر روند انتخابات صورت بگیرد تا از بروز هرگونه جرم و اخلال در برگزاری انتخابات توسط معاندین نظام جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید مطابق اصول و آرمان‌های‌ نظام جمهوری اسلامی رفتار کنند، اظهار کرد: برخی از نامزدهای انتخابات به گونه‌ای صحبت می‌کنند که تصویر می‌شود در آن لحظه اعتقادی به پس از آن را ندارند.

عدالتخواه افزود:  ‌نامزدهای انتخابات باید در مقابل گفتار، رفتارهای و وعده های خود در برابر خدا و مردم پاسخگو باشند، زیرا آنچه در دنیا و آخرت باقی می‌ماند آثار صحبت‌ها و اعمال آنان است. 

رییس کل دادگستری استان همدان درباره نظر برخی از مراجع تقلید در خصوص وجوب شرعی شرکت در انتخابات که اگر امروز فرصت رأی دادن را از دست بدهند، نمی‌توانند در آینده این فرصت را جبران کنند ابراز امیدواری کرد در این دوره از انتخابات شاهد جشن بزرگ ملی همراه با رعایت اخلاق و قانون باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز