مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

مربیان رشته های ورزشی استان همدان آنالیز و استاندارد سازی شوند

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۳۰۹۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مربیان رشته های ورزشی استان همدان آنالیز و استاندارد سازی شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد های ورزشی که با حضور معاون ورزشی، مدیر روابط عمومی و کارشناسان ورزش استان و هیئت های ورزشی هندبال، بوکس، وزنه برداری، کشتی، کاراته، تنیس روی میز، تیراندازی و ژیمناستیک برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد استمرار فعالیت ورزشی در دو بعد حرفه ای و همگانی است تا بتوانیم در مسابقات و المپیاد ها حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه کرونا اقدامی در حوزه ورزش انجام ندهیم، گفت: دوران کرونا علیرغم محدودیت ها و مشکلات به وجود آورده فرصت بسیار خوبی برای انجام اقداماتی همچون آنالیز ورزشکاران و قهرمانان است تا بتوانیم برای آینده ایشان برنامه ای دقیق تدوین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه استعداد یابی مقوله حساس و تاثیر گذار در آینده ورزشکاران است، گفت: مربیان رشته های ورزشی باید صلاحیت علمی و عملی در رشته ورزشی خود را داشته باشند کما اینکه باید در بحث آنالیز و استاندارد سازی مربیان نیز ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هیئت های ورزشی استان تنها به شهرستان همدان نباید معطوف شود، گفت: در حال حاضر رشته های ورزشی متعددی با حضور ورزشکاران توانمند در شهرستان های استان در حال فعالیت هستند لذا باید نگاه همه جانبه نسبت به موضوعات مختلف داشته باشیم.

سیفی فعال کردن مباحث بازاریابی و درآمدزایی در هیئت های ورزشی را برای تامین هزینه ها مهم بر شمرد و گفت: استان همدان دارای ظرفیت های فراملی در حوزه های مختلف است که می توانند راهگشای امور باشند.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های ورزشی استان باید در فدراسیون ها صاحب کرسی شوند، افزود: امروز ایجاد انسجام در ورزش استان همدان و درک درست از ورزش لازمه توسعه و پیشرفت استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان باتاکید بر اینکه باید مشکلات موجود ریشه یابی شوند تا به علت دقیق آن رسیدگی کنیم، گفت: در حال حاضر منابع مالی و زیرساخت های ورزشی برای هیئت های دارای برنامه وعملیاتی موجود است.

در ادامه نیز محرم روزبه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری المپیاد استعداد یابی ورزشی کشور در سال جاری، گفت: تا کنون با 20 هیئت ورزشی استان جلسه تخصصی بررسی عملکرد ها برای حضور در المپیادهای ورزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این المپیاد کمیته های تخصصی در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شده است، گفت: بر اساس پیش بینی ها انتظار می رود استان همدان در 2 رشته میزبان المپیاد کشور شود و در 21 رشته دیگر نیز ورزشکار به مسابقات اعزام کند.

گفتنی است در پایان این جلسه از مژگان ملکی مربی هندبال شهرستان ملایر که در حال حاضر 6 بازیکن در اردوی تیم ملی دارد به پاس زحمات ایشان از طرف هیئت استان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز