آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۵۱۷۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر در همدان خبر داد و گفت: حال 35 بیمار وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۹۱ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۴۴ هزار و ۴۵۳ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۱۷ هزار و ۹۷۵ مورد افزایش یافته است.

وی از فوت دو نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها از ابتدای بیماری به ۲ هزار و ۲۳۳ مورد در استان رسیده است خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۸ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۷۳ مورد در بخش عادی و  ۱۳ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۳۵ نفر وخیم گزارش شده است.

وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در اسدآباد ۷۹۶ نفر، شهرستان بهار ۹۷۱ نفر، تویسرکان یک‌هزار و۱۳ نفر، رزن ۷۵۸ نفر، درگزین ۲۸۶ نفر، فامنین ۳۱۶ نفر، کبودراهنگ یک هزار و ۱۸ نفر، ملایر ۳ هزار و ۲۳۷ نفر، نهاوند ۲ هزار و ۲۸۷ نفر، همدان ۶هزار و ۸۶۹ نفر و خارج از استان ۴۲۴ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری در پایان سخنانش ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآور شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز