مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور:

مجموعه اسناد و مدارک «حمیدرضا حاجی بابایی» به آرشیو ملی ایران اهدا شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۵۳۳۴
مجموعه اسناد و مدارک «حمیدرضا حاجی بابایی» به آرشیو ملی ایران اهدا شد
مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، گفت: مجموعه اسناد، عکس ها و منابع دیداری شنیداری حمیدرضا حاجی بابایی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش به این مرکز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میثاق گودرزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مجموعه شامل یک هزار و ۱۴۰ قطعه عکس، ۸۱۶ برگ سند، ۱۱۹ عدد لوح فشرده، ۶جلد کتاب و تعداد قابل توجهی منابع فیلم و عکس دیجیتال است که به این مدیریت اهدا شده و در دستور کار فهرست نویسی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ثبت وقایع مهم تاریخ معاصر و رویدادهای سیاسی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی استان همدان، تاکنون چهار جلسه مصاحبه تاریخ شفاهی با دکتر حاجی بابایی صورت گرفته که این مصاحبه ادامه خواهد داشت و وی به بیان نظرات، دیدگاه ها و خاطرات خود خواهد پرداخت.

گودرزی اهدا اسناد و منابع کتابی و غیرکتابی مربوط به فعالیت های گذشته و جاری توسط دکتر حاجی بابایی به آرشیو ملی ایران را اقدامی فرهنگی دانست و افزود: بسیاری از نمایندگان مجلس به ثبت و آرشیو مستندات و اقدامات خود در آرشیو ملی ایران توجه نداشته و سابقه ای از فعالیت های آنها در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان مرجع تخصصی این کار وجود ندارد.

او خواستار توجه و همکاری بیشتر نمایندگان ادوار مختلف در این خصوص با مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضاحاجی‌بابایی نماینده دوره پنجم، ششم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

او وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم بود و در دوران نمایندگی‌اش عضو هیات رئیسه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس بوده و نیز در کمیسیون‌های محاسبه و بودجه، تلفیق، اصل نود و امنیت ملی و سیاست خارجی عضویت داشته‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز