کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خبر داد:

افزایش سرعت وزش باد در استان همدان به ۶۰ کیلومتر

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۵۶۸۰
افزایش سرعت وزش باد در استان همدان به ۶۰ کیلومتر
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات آب و هوایی و افزایش سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان، گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید محسن موسوی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان همدان، افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری، همراه با غبارآلودگی و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

به گفته وی، برهمین اساس، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چند روز آینده صاف خواهد بود و تغییری در دمای هوا با تداوم روند فعلی(ماندگاری هوای گرم) ایجاد نمی شود.

موسوی با اشاره به اینکه توده هوای جنب حاره ای عامل اصلی گرما در استان همدان است، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در سطح استان افزایش می یابد به نحوی که ممکن است منجر به شکسته شدن شاخه و برگ درختان شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: گذشته نهاوند با ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۶ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز