مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۶۴۴۱
سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، گفت: سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احمدرضا احسانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: خوشبختانه استان همدان سرشار از استعدادهای درخشان و جوانان و نوجوانان نخبه و توانمند در حوزه‌های فرهنگ، هنر و ورزش است.

به گفته وی، امروزه هزینه کردن در زمینه شناسایی و تقویت توانمندی ظرفیت ها و استعدادهای نخبه، سرمایه گذاری موثر و مفید محسوب می شود و این مهم به عنوان اصل حمایت از جوانان نخبه و مستعد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

احسانی با تاکید بر لزوم توجه به توانمندی سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان، اظهار داشت: همکاری با جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد یکی از ماموریت‌های جاری و مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان است و در این راستا برای عملیاتی کردن آن، می‌توانیم تفاهمنامه‌های مشترک همکاری و کارشناسی منعقد کنیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند و هرگونه خدمت رسانی به آن‌ها ماموریت امروز و فردای ما به شمار می‌رود، افزود: نگرشی اشتباه وجود دارد که اختصاص بودجه در حوزه‌هایی فرهنگ، ورزش و آموزش یک هزینه است، که در واقع هرگونه صرف بودجه و هزینه در حوزه فرهنگ، هنر، ورزش و آموزش یک سرمایه گذاری اساسی برای نسل آینده و تداوم فرهنگ اصیل ایرانی به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار گفت: حوزه جوانان نیازمند هم افزایی و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی متولی است تا موجب تعالی این سرمایه ارزشمند اجتماعی شود.

«حمید سیفی» افزود: تحول، امیدآفرینی و تخصص گرایی سیاست اصلی دستگاه ورزش و جوانان است و در این راستا سعی شده با در نظر گرفتن تخصص افراد زمینه برای تحول اداری و برنامه‌ای فراهم شود که این موضوع با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی کشور و استان، حرکتی در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه نسل جوان محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه نسل جوان سرمایه‌ های فردا کشور هستند و باید برای تعالی آن‌ها و حرکت به سمت توسعه پایدار برنامه ریزی منسجم و هدفمند داشته باشیم، گفت: انعقاد تفاهمنامه‌های راهگشا بین دستگاه‌ها در راستای خدمات رسانی بهتر به سازمانهای مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان، از راهکارهای موثر برای تحقق این مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز