مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

عضویت در کتابخانه‌های همدان رایگان شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۶۴۴۳
عضویت در کتابخانه‌های همدان رایگان شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عاطفه زارعی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه کرامت و در سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) عضویت در کتابخانه های عمومی رایگان است اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی در نظر گرفته که یکی از آنها عضویت رایگان افراد در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

وی عنوان کرد: از اول تیر افراد می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ و دریافت کد تخفیف عضویت، به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه و به صورت رایگان عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: افراد پس از دریافت این کد سه ماه زمان دارند که به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

زارعی، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و پیشرفت انسانی را کتاب دانست و خاطرنشان کرد: این زبان گویای تمدن بشری با بازگو کردن راز و رمز پیشرفت جوامع انسانی در دوره‌های مختلف، نقش بی‌بدیلی ‌در ارتقای توسعه فرهنگی هر کشوری ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه کتاب انسان را به مدارج عالی می برد و بی تردید بسیاری از پیشرفت های بشر مدیون کتاب و کتابخوانی است عنوان کرد: ارج نهادن به این محصول فرهنگی به منزله پاس داشت دانایی و آگاهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز