معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد:

ایجاد ۳ هزار شغل جدید طی سه ماهه نخست سال جاری در استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۶۴۴۴
ایجاد ۳ هزار شغل جدید طی سه ماهه نخست سال جاری در استان همدان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: سه هزار و ۱۵۰ شغل جدید سه‌ماهه اول امسال در سامانه رصد اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی ثبت و ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد عصر دوشنبه در کمیته هماهنگی اشتغال استان همدان، وضعیت اشتغال در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در استان همدان را رضایت‌بخش دانست و افزود: سهمیه اشتغالزایی امسال استان همدان ۱۹ هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت استان این است که در حوزه‌های تولید، اشتغال و سرمایه گذاری قدم بر دارد خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۹ درصد بیشتر از تعهد در استان شغل ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز تصریح کرد: مشخصات افراد مشغول به کار شده و دستگاه اجرایی در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده و قابل بررسی است.

احمد توصیفیان افزود: ۱۹ دستگاه در امر اشتغال دخالت دارند که همگی تلاش های موثری برای تحقق ایجاد فرصت های شغلی استان همدان دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته همه شهرستان های استان همدان بیش از ۱۱۰ درصد در زمینه تحقق اشتغال فعالیت داشتند، ادامه داد: یکی از معیارها و ملاک های صحت و راستی آزمایی این آمار، تعداد بیمه شده های تامین اجتماعی و صندوق روستایی است.

 

نظر شما