رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان خبر داد:

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی بازماندگان «مرحوم علیرضا شهبازی» به ساخت مرکز انتقال خون نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶۸
کمک ۱۵۰ میلیون تومانی بازماندگان «مرحوم علیرضا شهبازی» به ساخت مرکز انتقال خون نهاوند
رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان از کمک 150 میلیون تومانی بازماندگان «مرحوم علیرضا شهبازی» به ساخت مرکز انتقال خون نهاوند خبر داد و گفت: احداث مرکز انتقال خون نهاوند 750 میلیون تومان هزینه دارد.

افسون علیمرادیان در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره ضرورت استقرار پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان نهاوند با توجه به جمعیت و همچنین فاصله از مرکز استان، تصریح کرد: در حال حاضر نیاز شهرستان نهاوند در بحث فراورده های خونی به سبب عدم وجود بانک انتقال خون از شهرستان ملایر و مرکز استان تامین می شود که همین امر موجب تحمیل هزینه اضافی برای بیماران و یا گاها مرگ بیماران در انتظار خون می شود.

افسون علیمرادیان

وی گفت: با توجه به محدودیت های موجود پس از مشورت و بررسی های لازم کمپین « در رگان تو خون می شوم» در بستر فضای مجازی راه اندازی شد تا بتوانیم با کمک مردم یک مرکز مستقل برای حفظ کرامت انسانی مردم شریف شهرستان در محل بیمارستان آیت الله علیمرادیان ایجاد کنیم.

رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان ادامه داد: در راستای اجرای این پویش تا کنون294 میلیون تومان از محل نیات خیر هموطنان خصوصا همشهریان نهاوندی جمع آوری شده تا با همت مردم نیک اندیش شهرستان بتوانیم فضای مورد نیاز و مورد تایید سازمان انتقال خون را در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند احداث کنیم.

افسون علیمرادیان

وی گفت: برای ساخت این مرکز با توجه به استانداردهای سازمان انتقال خون نیازمند 280 متر مربع فضا برای بخش پذیرش، اداری و تاسیسات هستیم که این مهم با توجه به برآورد هزینه صورت گرفته نیازمند 700 تا 750 میلیون تومان اعتبار است.

رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند، گفت: خوشبختانه اخیرا خیر نیک اندیش نهاوند «مریم شهبازی» خواهر  مرحوم «علیرضا شهبازی» که از پرسنل بخش رادیولوژی بیمارستان آیت الله علیمرادیان بودند مبلغ 150 میلیون تومان جهت کمک به احداث این مرکز در نظر گرفته اند که مقرر شده طی دو مرحله به حساب مجمع خیرین بیمارستان واریز کنند.

افسون علیمرادیان

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این نیاز برای همه همشهریان قابل لمس است خوشبختانه هر کس با هرچه که در توان داشته و دارد اعلام آمادگی جهت همراهی با این کمپین کرده و قول ها و اقدامات مساعدی در راستای تامین مصالح رایگان، خاک برداری، انجام نقشه کشی و غیره صورت گرفته است لذا امیدواریم این همبستگی ها موجب آسایش هرچه بیشتر عموم مردم شهرستان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز