دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان:

تعاملات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش میزان رضایتمندی مردم را در پی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۷:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۹۷۵۵۹
تعاملات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش میزان رضایتمندی مردم را در پی دارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، گفت: تعاملات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش میزان رضایتمندی مردم را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن خانجانی موقر در جمع هیات رییسه انتظامی استان همدان افزود: هرچه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیشتر باشد، تحقق حقوق عامه در جامعه نیز روند افزایشی به خود می گیرد. 

وی از تعامل مثبت، سازنده و هدفمند ناجا با دستگاه قضایی خبر داد و این گونه تعاملات را سبب افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد این دو مجموعه دانست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اظهار داشت: تا زمانی که رویکرد دادستانی و ناجا همیاری و همکاری باشد، طرح های متنوعی سازماندهی و عملیاتی شده و زمینه مطالبه گری قانونی برای تحقق خواسته های عموم جامعه هم فراهم می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: مجموعه دادستانی این استان در حوزه های مختلف، گام های موثری برای حمایت از حقوق عامه برداشته اند.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه این دو دستگاه عضو یک خانواده در برای برقراری امنیت و آرامش جامعه محسوب می شوند، اظهار داشت: برنامه های سازنده و سازماندهی شده در حوزه های ترافیکی، برخورد با اشرار و مسائلی از این قبیل در گرو همکاری ها محقق می شود.

وی اضافه کرد: تلاش دادستانی برای استقرار عدل و برقراری امنیت ستودنی است و این مجموعه در اجرای طرح های پیشگیری از تجمعات در شرایط کرونایی و ماجرای خاموشی ها نیز ورود موثری داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز