مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

برگزاری دوره های مربیگری و کارگاه های دانش افزایی به ارتقاء جایگاه ورزش کمک می کند

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۷۶۲۹
برگزاری دوره های مربیگری و کارگاه های دانش افزایی به ارتقاء جایگاه ورزش کمک می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برگزاری دوره های مربیگری و کارگاه های دانش افزایی به ارتقاء جایگاه ورزش کمک می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از دوره مربیگری درجه یک هیئت هاکی که با حضور مسئولین و مدرسین فدراسیون در استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره های مربیگری در سطوح مختلف رشته های ورزشی یکی از موارد لازم در راستای توسعه همه جانبه ورزش استان همدان است.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های دانش افزایی به مراتب مهم تر از دورهای مربیگری است چراکه یک موضوع را از جوانب مختلف علمی و عملی مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار می دهند، گفت: امروز این شیوه در دنیای ورزش حائز اهمیت تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تاسیس آکادمی هاکی در استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم خروجی این آکادمی تدوین چندین مقاله علمی معتبر در دنیا شود.

وی افزود: دنیا امروز دنیای برند سازی است باید بتوانیم در سطوح فراملی و در حوزه های آموزشی، علمی مدال آوری ورزش حرف برای گفتن داشته باشیم.

سیفی خاطرنشان کرد: آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را در استان همدان داریم و پذیرای همه فدراسیون ها و رشته های ورزشی هستیم.

نظر شما