نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

عملیات ساخت بیمارستان اکباتان همدان با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۸۳۵۰
عملیات ساخت بیمارستان اکباتان همدان با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت خوب پروژه احداث بیمارستان اکباتان، گفت: این پروژه در حال حاضر با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مرکز آموزشی درمانی اکباتان شهر همدان شتاب خوبی گرفته و هم اکنون ۳۰۰ نفر در عملیات ساخت و ساز این بیمارستان مشغول بکار هستند. 

وی با بیان اینکه تا چهار ماه آینده این طرح به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: این مرکز آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که بخش بزرگی از نیازهای درمانی استان را برطرف می کند. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز جزو اولویت های اجرایی قرار دارد، گفت: احداث بیمارستان اکباتان طرح ملی است و توجه جدی به سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی و تکمیل آن داریم.

حاجی بابایی تصریح کرد: استان همدان در تامین نیازهای پزشکی و درمانی روند رو به رشدی را طی می کند به طوریکه به استان های همجوار نیز خدمات رسانی می کند.

به گفته او، تا چند ماه آینده با اتمام این پروژه ۳۳۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان همدان اضافه می‌شود. 

نماینده مردم همدان در خانه ملت از مدیران استان خواست در فرصت باقی مانده تا شروع به کار دولت جدید پروژه های استان با قدرت اجرا و به بهره برداری برسد. 

حاجی بابایی با اشاره به اینکه طرح های خوبی در استان همدان در حال اجرا است، افزود: مرکز جامع ملی سرطان نیز پرقدرت مراحل ساخت و ساز را سپری می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز