نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند برطرف شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۶۵۴
مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند برطرف شد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند خبر داد و گفت: با موافقت بانک صادرات تسهیلات مورد نیاز به این واحد صنعتی بزرگ پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده مشکل کارخانه فروسیلیس آلیاژی نهاوند، با دستور مستقیم مدیرعامل بانک صادرات حل شد. 

وی با بیان اینکه میزان اشتغال زایی این کارخانه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم ۲۵۰ نفر است اضافه کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی به مدت چهار سال است که به‌ دلیل کمبود اعتبار و تسهیلات راکد مانده بود. 

شهبازی ادامه داد: همچنین در راستای رفع موانع بهسازی و توسعه زیرساخت‌های محورهای نهاوند با وزیر راه و معاون وی دیدار کردیم.

عضو کمیسین برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: پیرو مراجعات اهالی روستاها، شوراها و دهیاری‌های شهرستان و درخواست آن‌ها درباره حل مشکلات راه‌های روستایی، آسفالت و روکش این راه‌ها و همچنین حل مشکل ورودی و خروجی شهر پیگیری‌هایی انجام و دستورات لازم در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در این خصوص صادر شد.

وی افزود: روستاهایی که نیازمند روکش آسفالت و احداث جاده هستند شامل امین آباد و علی آباد، پنبه در، تپه یزدان، توانه، اکبر آباد، کرک، باباقاسم، لیلان به اکبرآباد، علمدار به لواشان، کفتر حله، شهباز آباد، احمد آباد داریاب، دهنو به راوند و قشلاق، خیرقلی، محمودیه خزل، تازناب دره و هادی‌آباد به زرینی است.

شهبازی تاکید کرد: همچنین معابر مشترک اداره راهداری با شهرداری‌ها که با دستور اکید وزیر راه جهت انجام قطعی و فوری همراه بود شامل معابر مشترک شهر نهاوند با اداره راهداری به طول ۱۰ کیلومتر در دو خط رفت و برگشت و معابر مشترک شهر فیروزان با اداره راهداری به طول پنج کیلومتر در دو خط رفت و برگشت خواهد بود.

نماینده مردم نهاوند در خانه ملت به دیدار با معاون وزیر راه نیز اشاره کرد و گفت: پیرو جلسات متعدد قبلی در وزارت راه و بانک‌های عامل جهت تأمین منابع مالی جلسه‌ای با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیر ساخت وزارت‌خانه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن اشاره به تأمین اعتبار جاده نهاوند_ کرمانشاه و پل حاج علیمراد از طریق ماده ۵۶ توسط بانک سپه، تسویه حساب با پیمانکار جاده آورزمان جهت شروع مجدد پروژه و تکمیل آن و همچنین بحث جاده نهاوند_ بروجرد پیگیری شد.

شهبازی، گفت: خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از پیگیری‌ها در خصوص تأمین اعتبار پروژه‌های راه‌سازی در نهاوند از طریق ماده ۵۶، قول داد موانع موجود جهت تسریع در اجرای این پروژه‌ها هرچه سریعتر برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز