پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان همدان صورت گرفت؛

افزایش ظرفیت تولید کارخانه کیوان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۸۷۰
افزایش ظرفیت تولید کارخانه کیوان همدان
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: به دنبال سفر بازدید رییس قوه قضاییه از کارخانه کیوان در اردیبهشت سالجاری و دستور رفع موانع پیش روی این واحد تولیدی، هم اینک ظرفیت تولید این کارخانه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا عدالتخواه در جریان بازدید از کارخانه کیوان همدان یادآوری کرد: پیش از سفر رئیس قوه قضاییه به استان همدان کارخانه کیوان تعطیل شده بود و مجموعه مدیریتی آن نیز به دلایل مختلف، تمایلی به راه اندازی مجدد این کارخانه نداشت.

وی با بیان اینکه شناسایی مشکلات گام نخست رفع موانع تولید است افزود: بنابراین پس از تأکید رییس قوه قضائیه و بازدید او از این کارخانه، پیگیری ها و جلسات متعدی برای شناسایی ریشه مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور حل آن برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان همدان اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی کارخانه کیوان تهیه مواد اولیه بود بنابراین با تأمین بخشی از مواد در کمتر از ۱۰ روز یکی از خطوط کارخانه راه اندازی شد و امروز پس از گذشت حدود ۴۵ روز از بازدید رییس قوه قضاییه از این کارخانه، تعداد کارگران افزایش و محموله‌ای هم به خارج از کشور صادر شد.

عدالتخواه تاکید کرد: با وجود تولید روزانه هشت تن محصول اما کارخانه کیوان هنوز به تولید ۱۰۰ درصدی نرسیده است و این واحد تولیدی ظرفیت تولید انواع شکلات ها و کیک ها را نیز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد متولیان امر به ویژه مسئولان استانی در خصوص رفع موانع موجود دیگر بر سر راه تولید این کارخانه همچون مشکلات مالیاتی، پای کار بیایند و مسیر فعال شدن تمام ظرفیت آن را هموار کنند تا با فراهم ساختن فرصت های شغلی به اقتصاد کشور و خانواده های کارگران کمک شود.

طبق گفته رییس کل دادگستری استان همدان تاکنون مشکل ۵۷ کارگاه تولیدی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید به همت دستگاه قضایی همدان رفع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز