رئیس فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

اختصاص تجهیزات ورزشی هاکی به همدان/ هاکی همدان سرآمد کشور است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۹۸۹۰۱
رئیس فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران از اختصاص تجهیزات ورزشی هاکی به همدان خبر داد و گفت: هاکی همدان سرآمد کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، بهرام قدیمی در آئین افتتاح آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشور و استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت هاکی استان همدان یکی از سرآمدهای هاکی کشور است.

وی با بیان اینکه حمایت هیئت‌های هاکی استانی در دستور کار فدراسیون قرار دارد، گفت: در راستای توسعه ورزش هاکی در همدان بخش از تجهیزات موردنیاز ورزشکاران را اختصاص خواهیم داد.

WhatsApp Image 2021-06-27 at 01.13.49

رئیس فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ضرورت فعال‌شدن هاکی بانوان خصوصاً در بخش هاکی چمنی و همچنین هیئت‌های هاکی شهرستانی در استان همدان، گفت: هاکی سومین رشته پرطرف‌دار دنیا است لذا باید زمینه‌های گسترش این رشته پرطرف‌دار را در کشور فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز توسعه آموزش‌ها و دوره‌های مهارت‌افزایی فدراسیون هاکی در دستور کار است، گفت: توسعه داوری و مربیگری هاکی در کشور باید ارتقا پیدا کند که در همین راستا در حال حاضر دوره‌های بسیار خوبی را در کشور در حال برگزاری داریم.

دکتر سیفی درد قهرمانان ور ورزش را می‌داند

در ادامه حسین رضازاده قهرمانان وزنه‌برداری کشور، اظهار کرد: خوشبختانه امروز برنامه‌های خوبی در راستای توسعه هاکی کشور و استان همدان تدارک دیده شد بود که جای امیدواری دارد.

وی با بیان اینکه درد ورزشی‌ها را ورزشکاران و قهرمانان می‌دانند، گفت: آقای سیفی چندین سال برای کشور ایثار و قهرمانی کسب کردند امیدواریم رشته‌های مختلف ورزشی در استان همدان فعال شوند و آنهایی که فعال هستند توسعه پیدا کنند.

WhatsApp Image 2021-06-27 at 01.13.51

رضازاده با تأکید بر اینکه آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان ظرفیت برگزاری اردوهای ملی و فراملی را دارد، گفت: هاکی همدان در بخش بانوان و آقایان در کشور حرف اول را می‌زند.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس فدراسیون هاکی و قهرمان پیشکسوت ورزش‌های باستانی استان همدان نشان شال پهلوانی به حسین رضازاده قهرمان وزنه‌برداری کشور اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز