رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نهاوند خبر داد:

جریمه ۲۵ میلیون تومانی برای شکارچی قوچ وحشی در نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۹۰۸۹
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از محکومیت یک نفر شکارچی قوچ وحشی به پرداخت ۲۵ میلیون تومان جزای نقدی در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد سلگی با اعلام این خبر، گفت: پیرو پرونده حکم محکومیت شکار غیر مجاز و به دلیل شکار یک رس قوچ در سال ۹۸ و حمل سلاح غیر مجاز وطی درخواست ضرر و زیان از شکارچی غیر مجاز ، بنا بر رای دادگاه کیفری متهم به پرداخت ۲۵ میلیون تومان جریمه نقدی ضرر زیان شد.

وی با هشدار و تأکید بر اینکه با شکارچیان غیر مجاز مطابق قانون برخورد خواهد شد واز همشهریان عزیز خواستار شدند در صورت مشاهده متخلفین شکار مراتب تخلفات را به اداره محیط زیست شهرستان نهاوند اطلاع دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نهاوند در ادامه از جمع آوری زباله های سراب ملوسان توسط خانواده دهیار روستا از حامیان محیط زیست خبرداد و گفت: صبح روز شنبه ۵ تیرماه زباله های رها شده در سراب ملوسان توسط خانواده محترم مراد مومیوند از حامیان محیط زیست جمع آوری شد.

وی افزود: بیشترین حجم زباله ها مردم و گردشگران به خصوص در ایام تعطیل، ظروف یکبار مصرف و پلاستیک است و به تدریج در طبیعت یا رودخانه سبب بر هم خوردن فرآیندهای طبیعی و اختلال در محیط زیست این منطقه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز