مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان:

یک هزار و ۸۵ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۹۱۴۸
یک هزار و ۸۵ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید هزار و ۸۵ تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: مراکز خرید با نرخ تضمینی محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود بکائی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۵۲ مرکز خرید گندم برای تحویل محصول از کشاورزان در سراسر استان دایر شده و از ۲ روز پیش تاکنون یک هزار و ۸۵ تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است. 

وی نرخ خرید تضمینی گندم را پنج هزار تومان اعلام کرد و افزود: سال گذشته قیمت خرید تضمینی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود و دولت در سال جاری با افزایش ۱۰۰ درصدی گام بزرگی برای حمایت از کشاورزان برداشت. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان خاطرنشان کرد: این موضوع در شرایطی که با افزایش قیمت جهانی گندم و بالا رفتن نرخ کالاهای اساسی در کشور مواجه هستیم، اقدامی ضروری بود.

بکائی یادآوری کرد: طبق  برآورد سازمان جهاد کشاورزی امسال ۴۰ درصد افت تولید گندم را در استان خواهیم داشت اما در روزهای آینده بهتر می توانیم در این خصوص اظهار نظر کنیم.

به گفته او سال گذشته  ۴۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان همدان خریداری و یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بهای آن به موقع به حساب دهقانان واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز