فرمانده انتظامی استان همدان:

۴۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «نذر رضوی» در همدان توزیع شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۹۵۴۷
۴۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «نذر رضوی» در همدان  توزیع شد
فرمانده انتظامی استان همدان، گفت: 400 بسته معیشتی در قالب طرح «نذر رضوی» در همدان توزیع شد

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار سلمان امیری ظهر دوشنبه در  آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در جمع کارکنان انتظامی استان همدان با حضور رئیس سازمان  عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: خوشبختانه بار دیگر با حماسه عظیم ملت ایران در ۲۸ خردادماه، شاهد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی هستیم.

وی با  بیان اینکه در حوزه مشارکت مردم در انتخابات شاهد اتفاق مطلوب و مثال‌زدنی بودیم و اقدامات خوبی در حوزه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شکل گرفت، گفت: یکی از اتفاق‌های بی‌نظیر در این مجموعه برنامه‌ریزی برای مشارکت پرسنل و خانواده‌های آنها در حماسه ۲۸ خرداد و حضور در پای صندوق‌های رای بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۰۰ جلسه درون‌سازمانی با اعزام هادیان سیاسی برگزار شد و هادیان سیاسی جلسات مؤثری هم با رای اولی‌ها برگزار کردند، خاطرنشان کرد: این اتفاق مبارک نشانه عزم و اراده‌ای است که در سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ایجاد شده و قطعاً ادامه خواهد داشت تا در تحقق نیروی انتظامی و پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداریم.

وی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خاطرنشان کرد: هفت مرحله پویش مومنانه را برگزار کردیم که در این راستا یک‌هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی به ارزش ۴۹۵ میلیون تومان توزیع شده است.

امیری از اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی به عنوان طرح «نذر رضوی» طی امروز خبر داد و گفت: نیروی انتظامی تعامل خوبی با مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات دارد و این برادری و همکاری بین سه مجموعه در استان وجود دارد که حتی در سطح پایین و شهرستان‌ها نفوذ کرده است.

وی  با اشاره به اینکه در حوزه حفظ قرآن کریم، فرزندآوری، مراسم‌ عقیدتی و جشن‌ها سال گذشته ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال هزینه شد، بیان کرد: در ساخت مساجد ۷۰۰ نفر از پرسنل و در طرح مواسات ۶۴۳ نفر مشارکت داشتند که ۲۰ میلیارد ریال نیز از ظرفیت خیرین در ساخت نمازخانه‌ها در مجموعه عقیدتی بهره‌مند شدیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه جایی برای مجموعه عقیدتی استان پیش بینی شده اما تاکنون به دلیل عدم تامین اعتبار ساخته نشده است، گفت: مجموعه عقیدتی استان در جای دیگر مستقر است و مکانی برای خدمت‌رسانی بهتر ندارد که امیدواریم این مرکز را با همراهی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور به سرانجام برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز