جوانان نخبه روستاهای استان همدان مشاور مدیرکل ورزش و جوانان می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۰۰۴۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زنجیره مشاوران جوان مدیرکل ورزش و جوانان همدان در روستاهای استان گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در برنامه نشست سه‌شنبه‌های با سازمان‌های مردم‌نهاد که با حضور مشاورین جوان مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین نمایندگان سمن‌های شهرستانی برگزار شد با تأکید بر اینکه مشاوران جوان باید پویندگی و بالندگی را در حوزه جوانان تقویت کنند، گفت: روحیه مطالبه‌گری جوانان در همه امور باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید با عزمی استوار و سرسختی برای تعالی جوانان تلاش کنیم، گفت: ظرفیت جوانان استان همدان حتی در دورترین نقطه روستایی بسیار بالا است لذا باید برای این عزیزان که به حق سرمایه اصلی استان هستند با برنامه‌ریزی مدون قدم برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ازدواج و اشتغال جوانان دو امر بسیار مهم است که اگر برنامه برای آن وجود داشته باشد از طریق سمن‌ها می‌توان به توفیقات خوبی دست‌یافت، گفت: پرهیز از پرداختن به حواشی امری بسیار مهم است که سازمان‌های مردم‌نهاد باید به آن توجه داشته باشند چراکه اهداف و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در بدو تأسیس مشخص است.

وی با تأکید بر اینکه مشاوران جوان باید با جدیت تمام پای‌کار باشند، گفت: امروز باید مشاوران اداره کل ورزش و جوانان به‌صورت شبکه ای شوند به‌نحوی‌که هر شهرستان و حتی هر روستا دارای مشاور جوان در سطوح تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ورود کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه‌یافته غالب مشاوران از توانمندی بسیار بالایی در حوزه‌های تخصصی خود برخوردار هستند لذا باید این مدل را برای بهبود وضعیت جوانان بکار گرفت.

وی در پایان گفت: تسهیلگری امور جوانان یکی از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان است که باید به‌وسیله بازوان قدرتمندی چون مشاوران جوان و همچنین سمن‌ها به آن جامه عمل پوشاند.

دیدار با سمن‌های شهرستانی در دستور کار است

در ادامه این نشست جمال لطیفی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: به حمدالله از بدو ورود به حوزه جوانان سعی بر ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر با جوانان خصوصاً سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی گفت: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دارای دیدی مثبت به جوانان است چراکه ایشان در دل سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت‌های برجسته‌ای در سطح کشور داشته و دارند و به‌درستی با جزئیات امور آشنایی دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: آنچه امروز نیاز اصلی جوانان است رسیدگی به دغدغه‌های ایشان است که به سهم خود و به‌اندازه بضاعت در این حوزه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: طی هفته‌های اخیر دیدار با سازمان‌های مردم‌نهاد جوان شهرستان با حضور در ادارات شهرستان‌های استان صورت‌گرفته که نقاط ضعف و قوت بسیاری در این زمینه احصا شده است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها به کاهش و رفع دغدغه‌های جوانان بپردازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز