مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ارتباط صنعت ورزش با دانشگاه ها تقویت شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۰۰۴۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:ارتباط صنعت ورزش با دانشگاه ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مجمع سالیانه هیئت کبدی استان همدان که با حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار شد ضمن تبریک به رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی به جهت انتخاب ایشان به‌عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی، گفت: کسب کرسی‌های جهانی می‌تواند در پیشبرد و ارتقاء جایگاه ورزش کشور مفید واقع شود و از بروز برخی رخدادهایی که گاهاً حق ورزشکاران نیست جلوگیری و یا دفاع شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات یکی از محوری‌ترین نیازهای امروز بشر است، گفت: نباید در حوزه ارتباطات بین‌الملل ضعف داشته باشیم تا بتوانیم در کنار کسب افتخار برای ورزش کشور در تصمیم‌گیری‌های بزرگ سهیم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید ارتباط صنعت ورزش با دانشگاه گسترش پیدا کند، گفت: ورزش تنها به دو موضوع قهرمانی و مدال آوری معطوف نمی‌شود بلکه باید در حوزه‌هایی چون روان‌شناختی، جامعه‌شناسی، اقتصادی و اجتماعی نیز به آن پرداخت.

وی با بیان اینکه موانع و کمبودهای جامعه ورزشی را درک می‌کنم، گفت: خوشحالیم که یک جوان پیگیر و توانمند تصدی هیئت کبدی استان همدان را عهده‌دار است.

سیفی با اشاره به اینکه هیئت کبدی استان همدان یکی از هیئت‌های فعال است، گفت: استان همدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی از ظرفیت‌های خوبی من‌جمله ارتفاع مناسب از سطح دریا است که باید به‌درستی از آن استفاده شود.

وی افزود: امیدواریم در ادامه راه شاهد بالندگی بیشتر کبدی در استان همدان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز