مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

کشور نیازمند اقدام جهادی است/برای تحقق وعده‌ها تلاش می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۰۶۲۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه کشور نیازمند اقدام جهادی است، گفت: برای تحقق وعده‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی به همراه معاون پشتیبانی، رئیس حراست و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان دیدار و در خصوص توسعه ورزش و جوانان استان همدان گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: حمایت ویژه از جامعه ورزش و جوانان استان همدان و پیگیری امورات ایشان وظیفه و از مهم‌ترین اولویت‌های کادر اجرایی اداره کل ورزش و جوانان همدان است.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان در راستای اجرای هرچه بهتر این رسالت تلاش خواهیم کرد، گفت: یکی از رسالت‌های برنامه‌وبودجه راهنمایی و هدایت هدفمند دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم است که خوشبختانه با حضور شما و همکاران محترمتان در استان این مهم به‌خوبی در حال اجرا است.

سیفی بابیان اینکه امروز کشور نیازمند اقدام جهادی است، گفت: خوشبختانه در بدو ورود به استان با حمایت همه دلسوزان استان همدان در رأس استاندار محترم، مجمع نمایندگان و مجموعه برنامه‌وبودجه استانداری همدان اعتبارات خوبی برای تسریع درروند ساخت پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در نظر گرفته‌شده که بخشی از آن تخصیص‌یافته و بخش دیگر آن نیز تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ازسرگیری عملیات ساخت مجموعه سه سالن در استادیوم شهید شمسی‌پور پس از گذشت ۱۵ سال اتفاقی امیدبخش برای ورزش استان است، گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار خوب دیگری نظیر ایجاد سایت کمپ‌های تیم ملی و راه‌اندازی مرکز استعدادیابی ورزشی در راستای توسعه ورزش استان انجام‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز