مسئول شبکه جوانان انقلاب اسلامی استان همدان؛

دولت سیزدهم، جوانان متخصص و انقلابی را دریابد!

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۰۶۳۷
دولت سیزدهم، جوانان متخصص و انقلابی را دریابد!
مهدی شریفی در گفتگو با برنا گفت: دولت سیزدهم را دولتی جوانگرا وحزب الهی و تشکیل دولت کنونی را مقدمه ای برای آغاز بهره گیری از تجربه بزرگان، علم وتخصص جوانان می دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا - همدان: مسئول شبکه جوانان انقلاب اسلامی استان همدان گفت: دولت سیزدهم را دولتی جوانگرا، حزب الهی و تشکیل دولت کنونی را مقدمه ای برای آغاز بهره گیری از تجربه بزرگان علم، تخصص و جوانان می دانیم که لازم است جوانان متخصص و انقلابی را دریابد چرا که  استفاده از جوانان در وزارتخانه های مختلف شهامتی میخواهد که تنها از این دولت بر می آید.

مهدی شریفی با بیان اینکه: آرائی که باعشق و علاقه به صندوقهای رای ریخته شد و حماسه ٢٨خرداد را رقم زد حالا از سوی دولت منتخب پاسخی میخواهد در خور و هم اندازه خلق این حماسه.

وی می افزاید:٢٨خرداد شا هد خلق حماسه ای بودیم که تمام توان رسانه ای غرب برای منصرف کردن مردم از حضور در پای صندوقهای رای بسیج شده بود غافل از اینکه خواست خدا چیز دیگری بود، چرا که حتی مشکلات معیشتی هم نتوانست مانعی برای حضور مردم در پای صندوقهای رای شود و ملت یکبار دیگر حماسه ای خلق کردند که در نوع خود بی نظیراست!

رئیس ستاد جوانان رویش استان همدان شرایط بوجود آمده فعلی را هماهنگ ترین وضعیت میان قوای سه گانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در حال حاضر قوای مقننه ، مجریه و قضائیه در هماهنگ ترین شرایط قرار دارند که در چنین شرایطی باید بیشترین سود عاید مردم شود .

این فعال اجتماعی در ادامه، پیروزی بدست آمده در انتخابات ١۴٠٠را مرهون ایثار مردمی دانست که علی رقم کاستی ها وکمبودها، نظام و رهبری را تنها نگذاشتند و با یک اشاره رهبرمعظم انقلاب و در لبیک به ندای این پیر فرزانه به میدان انتخابات آمدند وحماسه ٢٨ خرداد ١۴٠٠را خلق کردند .

مهدی شریفی با تاکید بر اینکه، استفاده لحظه به لحظه از عمر دولت سیزدهم برای خدمت به مردم را باید غنیمت شمرد، اظهار داشت : مسیر برای خدمت به مردم باز است و هر کس به هر شیوه ای میتواند کمک کند میدان برای او محیا است، دولت جدید را عصاره علاقه و عشق مردمی می دانیم که بیش از چهل سال است مشکلات را تحمل کرده اند.
شریفی دولت سیزدهم را دولت پیشرو دانست و افزود: آغاز دولت سیزدهم پایان امپراطوری عالیجنابانی است که در دولتهای مختلف تکرار می‌شدند و باید برای بهبود اوضاع مردم تلاش کند و با شهامت مقدمات و ساز وکار جدایی وعبور از افرادی که همچون زالو با اتصال به جریانات سیاسی امکانات را به سمت خود هدایت میکنند فراهم سازد.

 

.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز