همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

مسابقه طراحی و نقاشی در نهاوند برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۱۱۴۲
مسابقه طراحی و نقاشی در نهاوند برگزار می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف با عنوان«حجاب بالی به سوی خداوند» با همکاری انجمن هنرهای تجسمی نهاوند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر، گفت : همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف توسعه و ترویج مفاهیم دینی و ارزشهای اسلامی از طریق نقاشی و تشکیل تصویر ذهنی کودکان .نوجوانان و جوانان از موضوع حجاب و عفاف ، مسابقه نقاشی، طراحی و گرافیک برگزار میشود.

وی افزود : این مسابقه در ۲ رده سنی کودک و نوجوان وجوانان با توجه به فرموده مقام معظم رهبری با شعار "امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی کشورهای مسلمان است " برگزار میگردد.

بحیرایی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه میبایست اثار خود را به واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود : آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز ۱۹ تیر ماه و اعلام نتایج و روز ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : از برگزیدگان این مسابقه در بخشهای مختلف با حضور مسئولین با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز