فرماندار همدان:

ورود مسافر از شهرهای با وضعیت قرمز به همدان ممنوع است

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۱۶۱۵
ورود مسافر از شهرهای با وضعیت قرمز به همدان ممنوع است
فرماندار همدان از ممنوعیت ورود مسافران از مناطق با وضعیت قرمز کرونایی به این شهرستان خبر داد و گفت: فصل گردشگری همدان آغاز شده اما چاره ای جز ایجاد محدودیت برای حفظ سلامت عمومی مردم نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدعلی محمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری و اعلام وضعیت هشدار قرمز در بسیاری از شهرستانها، با هدف جلوگیری از شکل گیری موج پنجم بیماری در مرکز استان الزامات و محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است، افزود: هر ساله در همدان شاهد سفرهای قابل توج گردشگران به ویژه از استانهای جنوبی هستیم که در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

فرماندار همدان افزایش رفت و آمدهای خانوادگی، میهمانی ها و هرگونه مراسم جمعی را از جمله مهمترین عوامل انتشار بیماری دانست و تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ لغایت سه بامداد همچنان استمرار دارد و با متخلفات برابر قانون برخورد می شود. 

او تصریح کرد: هم اکنون همدان در وضعیت نارنجی کرونایی با احتمال تبدیل به وضعیت قرمز قرار دارد که امیدواریم با همکاری عموم مردم بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم. 

محمدی گفت: وضعیت قرمز کرونایی محدودیتهای بیشتر از جمله تعطیلی گروه های شغلی ۲ و ۳و ۴ را به دنبال دارد که باید تلاش کنیم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وارد این وضعیت نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز