مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان:

افزون بر۱۳ هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان همدانی خریداری شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۱۸۵۲
افزون بر۱۳ هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان همدانی خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید ۱۳ هزار و ۷۶۴ تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: مراکز خرید با نرخ تضمینی محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود بکائی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۵۲ مرکز خرید گندم در سراسر استان دایر شده و  تا پایان شهریور آماده خریداری محصول از کشاورزان استان هستند. 

وی خاطر نشان کرد: اسدآباد با ۶ هزار و ۴۰۱ تن و نهاوند با سه هزار ۹۸۹ تن تاکنون بیشترین گندم را به مراکز خرید تحویل داده اند. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان افزود: نرخ خرید تضمینی گندم پنج هزار تومان است و بهای محصول کشاورزان به صورت الکترونیکی به حساب آنها واریز می‌شود. 

بکائی همچنین به خریداری ۵۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی این محصول نیز در راستای حمایت از فعالان بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او یادآور شد: طبق برآورد سازمان جهاد کشاورزی امسال ۴۰ درصد افت تولید گندم را در استان خواهیم داشت اما در روزهای آینده بهتر می توانیم در این خصوص اظهار نظر کنیم.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان، سال گذشته  ۴۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان همدان خریداری و یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بهای آن به موقع به حساب دهقانان واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز