نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی نهاوند اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۲۱۳۹
۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی نهاوند اختصاص یافت
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت:۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی نهاوند اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان نهاوند در سال جاری از سوی شورای برنامه‌ریزی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: طرح‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان که نیاز به اختصاص اعتبار دارند جاده نهاوند به گیان، جاده دهفول به برزول و همچنین جاده قدیم دهفول راه و خانه صمصام برای ایجاد موزه نهاوند است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علاوه بر این مقرر شد کار مطالعات جاده برزول به فارسبان انجام شده و موافقتنامه ماده ۲۳ آن نیز صورت گیرد گفت: در شورای برنامه‌ریزی که با حضور استاندار برگزار شد مقرر شد دو سالن ورزشی برای اجرا در برنامه ریزی سال جاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی استان اجرای کریدور دوم جاده نهاوند به فیروزان در سال جاری است گفت: در این جلسه موانع اجرای مجتمع پتروشیمی و معدن مس نهاوند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای در این خصوص تشکیل و نسبت به رفع موانع اقدام کند.

شهبازی تسریع در اجرای طرح‌های تولیدی شهرستان را نیازمند همراهی و همکاری مردم عنوان کرد و افزود: برای اجرای برخی طرح‌های عمرانی باید همراهی مردم را داشته باشیم زیرا داشتن معارض و عدم همکاری آنان در مواقعی اجرای طرح‌های تولیدی را با تاخیر و مشکل همراه می‌کند.

وی به نمونه طرح‌های عمرانی دارای معارض اشاره کرد و گفت: برای نصب نیوجرسی در محور چهاربانده نهاوند به کرمانشاه و معدن مس معارضاتی بوده و همکاری‌های لازم را ندارند که این مسأله باعث ایجاد مشکل برای اجرای طرح و طولانی شدن آنها می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز