مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

امکان اطلاع از خاموشی مشترکان برق همدان با کد دستوری فراهم شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۲۵۶۹
امکان اطلاع از خاموشی مشترکان برق همدان با کد دستوری فراهم شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امکان اطلاع از نحوه و زمان خاموشی و قطعی برق مشترکان این استان به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و برنامه ریزی مناسب، از طریق کد دستوری(تلفن همراه) فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر، گفت:مشترکان برق همدان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ( #۲۱۱۲۱*۶۶۵۵* ) از تلفن همراه، از زمان خاموشی و وضعیت قطعی برق محل سکونت خود در طول روز مطلع شوند.

وی اظهار داشت: مشترکان پس از شماره گیری این کد دستوری، به قسمت استعلام خاموشی رفته و شماره قبض خود را وارد کنند.

به گفته جمشیدی، این خدمت نیازی به اینترنت و یا تلفن همراه هوشمند ندارد و مشترکان با هر گوشی می توانند از زمان قطعی برق و خاموشی محدوده محل سکونت خود مطلع شوند.

وی اظهار داشت: تمامی اپراتورهای تلفن همراه، به این سامانه متصل شده اند و ارائه این خدمت به مشترکان برق استان همدان به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، میزان تولید برق در کشور کاهش یافته و به ناچار برای جبران تامین برق، تصمیم به اعمال خاموشی‌ها گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانبندی قطع برق مشترکان مناطق مختلف استان مشخص شده است و ممکن است برق برخی از مشترکان ۲ بار در طول روز قطع شود.

جمشیدی تصریح کرد: در سطح استان همدان، نزدیک به ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی داریم که باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روزها شرایط سختی ایجاد شده و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

وی با اشاره به میزان مصرف انرژی در تعرفه‌های مختلف در استان همدان عنوان کرد: میزان مصرف ما در بخش خانگی ۳۴ درصد، تجاری هفت درصد، ادارات هفت درصد، صنایع ۱۳ درصد، کشاورزی ۳۳ درصد و معابر نیز ۲ درصد است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با مقایسه میزان مصارف در تعرفه‌های مختلف با مدت مشابه سال گذشته شاهد بیشترین رشد در تعرفه کشاورزی با ۲۰۶ درصد افزایش هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در سایر مصارف نیز ۲۱ درصد رشد داشته‌ایم، گفت: در بخش صنعتی نیز ۱۹ درصد و در بخش اداری ۱۳ درصد افزایش داشته‌ایم که امسال در مجموع کل تعرفه‌ها ۳۴ درصد رشد مصرف برق در استان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز