مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

میزبانی همدان از جشنواره بین المللی تئاتر کودک ۵ سال دیگر تمدید شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۲۵۷۷
میزبانی همدان از جشنواره بین المللی تئاتر کودک ۵ سال دیگر تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم نامه میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: بر همین اساس برگزاری این رویداد هنری به مدت پنج سال دیگر در همدان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احمدرضا احسانی با اعلام این خبر، گفت: با پیگیری های مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار و نماینده مردم همدان، میزبانی برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برای ۵ سال دیگر در این استان تمدید شد. 

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا این رویداد هنری سال گذشته برگزار نشد و امسال با توجه به شرایط برای اجرای جشنواره تصمیم گیری و برنامه ریزی خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه پایتخت تاریخ و تمدن با نام جشنواره تئاتر عجین شده گفت: همدان چندین دوره میزبانی این رویداد را داشته و تلاش های بسیاری برای رشد هنر تئاتر انجام شده است. 

به گفته احسانی، از بیست و شش دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در کشور، بیست دوره در همدان برگزار شده که برای این استان افتخار بزرگی محسوب می‌شود. 

تفاهم نامه تمدید ۵ ساله میزبانی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک روز گذشته در مراسمی با حضور «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سیدسعید شاهرخی» استاندار و «حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان، امضا شد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آبان سال ۹۸ به دبیری «مجید قناد» و با حضور ۵۲ نمایش از ۱۳ استان کشورمان و هفت کشور خارجی در همدان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز