مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

توسعه اسکواش استان همدان در دستور کار است/حرکت اسکواش همدان تحول محور است

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۲۵۷۹
توسعه اسکواش استان همدان در دستور کار است/حرکت اسکواش همدان تحول محور است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حرکت اسکواش همدان تحول محور است، گفت: توسعه اسکواش استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با رئیس و ارکان هیئت اسکواش استان همدان که با حضور مشاور مدیرکل، معاون ورزشی، مدیر روابط‌عمومی و دفتر فنی برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه‌به ضرورت بررسی وضعیت‌های ورزشی و اعلام گزارش از طرف رئیس و ارکان هیئت‌ها جهت پیگیری هدفمند مسائل و مشکلات برنامه دیدار با هیئت‌ها تدارک‌دیده‌شده است.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مثبت هیئت اسکواش استان همدان در چند ماه اخیر، گفت: هیئت اسکواش استان همدان یکی از هیئت‌های برتر استان و به گفته فدراسیون از هیئت‌های فعال و پویای کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید از طرفیت‌های موجود در استان به نحو احسنت و برای توسعه همه‌جانبه استفاده شود، گفت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی ما همگانی کردن ورزش در بین سنین مختلف و رشته‌های ورزشی است که خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش اسکواش باید توسعه یابد، گفت: خوشبختانه در سال جاری اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان جذب شده که از این میزان نیز به توسعه اسکواش اختصاص خواهیم داد.

سیفی با تأکید بر ضرورت جذب سرمایه از طریق هیئت‌ها، گفت: بر اساس آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی موظف هستند 53 درصد هزینه‌های خود را از طریق جذب اسپانسر و یا بحث‌های مارکتینگ جذب کنند و اداره کل نیز تا 47 درصد به توسعه رشته‌های ورزشی کمک کند.

وی ادامه داد: باید به ظرفیت خیرین ورزشی و خانواده ورزشکاران برای توسعه همه‌جانبه ورزش توجه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز