مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

همکاری‌های دوجانبه ورزش و جوانان و تأمین اجتماعی همدان توسعه می‌یابد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۲۵۸۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: همکاری‌های دوجانبه ورزش و جوانان و تأمین اجتماعی همدان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان که با حضور معاونین و مدیران اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل و همکاری بین سازمانی در ادارات موجب پیشبرد امور و ایجاد فضای صمیمیت در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل می‌تواند شرایط خدمت به مردم و جوانان و فرزندان این مرزوبوم را فراهم می‌کند، گفت: خوشبختانه امروز ورزش و جوانان استان همدان در سایه پیگیری‌ها و همچنین تلاش‌ها علی‌رغم وجود شرایط کرونایی در بحث‌های مختلف مدال آوری، جذب اعتبارات و توسعه زیرساخت‌ها اقدامات مثبتی انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه هرچه بیشتر استفاده کرد، گفت: ورزش و جوانان باتوجه‌به جامعه هدف خود یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های کشور است که باید توجه بیش‌ازپیش به این ظرفیت شود.

وی بر ضرورت استفاده حداکثری بانوان استان از ظرفیت‌های ورزشی تأکید کرد و گفت: آماده گسترش سطح روابط و همکاری‌های مشترک دو دستگاه هستیم تا بتوانیم علاوه بر اینکه از ظرفیت‌های مشترک بین دستگاهی استفاده کنیم قدمی مثبت برای توسعه بیشتر استان برداریم.

آماده همکاری همه‌جانبه با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هستیم

در ادامه این نشست شهناز حمزه لوی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان، اظهار کرد: تعامل بین دستگاهی ما تأمین اجتماعی باید باهدف رفع مشکل نیروی انسانی کارآمد در جامعه هدف‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف تأمین اجتماعی جامعه‌ای بسیار بزرگ با خواسته‌ها و نگرانی‌های به حق که باید رفع شوند، گفت: امیدواریم جامعه ورزشی استان از خدمات ارائه شده در تأمین اجتماعی راضی باشند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه در بحث اداره کل ورزش و جوانان مشکل خاصی نداریم، گفت: هیئت‌های ورزشی باید حق بیمه افرادی را که متعهد شدند به‌موقع پرداخت کنند تا شاهد شکایت از هیئت‌ها نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات دستگاه ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف زمینه را برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند، گفت: آماده همکاری همه‌جانبه با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز