رئیس پلیس راه استان همدان:

تردد بین شهرستانی خودروهای بومی در استان همدان ممنوع شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۲۹۲۴
تردد بین شهرستانی خودروهای بومی در استان همدان ممنوع شد
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت کرونایی در این استان تردد بین شهرستانی خودروها نیز ممنوع بوده و راننده های متخلف جریمه می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر، اظهار داشت: شهروندانی که اقدام به تردد بین استانی می کنند از طریق دوربین های ثبت تخلف موجود در جاده های برون شهری اعمال قانون شده و پیامک نیز برای آنها ارسال می شود.

وی بیان کرد: در نخستین روز اجرای این طرح یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی دارای پلاک بومی به علت تردد بین شهرستانی و ورود به شهرستان های دارای وضعیت نارنجی جریمه شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: پیشتر پس از ثبت تخلف از سوی دوربین به صورت دستی تایید می شد اما هم اینک یک ربات و نرم افزار اقدام به تایید جریمه ها به صورت متمرکز در مرکز کشور می کند بنابراین امکان گذشت هم وجود ندارد.

سرهنگ عزیزی در پاسخ به وضعیت کارمندانی که در شهرستان ها فعال بوده و با خودروی شخصی تردد دارند اضافه کرد: پس از اعمال قانون باید با در دست داشتن مستنداتی که حاکی از فعالیت آنها در دیگر شهرستان ها است به اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان مراجعه کنند.

وی گفت: تردد بین استانی خودروهای غیربومی نیز ممنوع بوده و روزانه بین یک هزار و ۴۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی غیربومی به علت ورود به حوزه استحفاظی استان همدان از طریق دوربین های ثبت تخلف جریمه می شوند.

وی بیان کرد: بیشترین خودروهای غیربومی که در یک هفته گذشته وارد استان همدان شدند مروط به استان های تهران و خوزستان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز