مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

تشکل‌های مردمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تشکل‌های مردمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار به جوانان سازمان مردم‌نهاد ورزش گستران الوند از شهرستان فامنین که با حضور معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در محل خانه جوان برگزار شد، اظهار کرد: امروز هرآن‌کس ظرفیتی برای خدمت به مردم دارد باید وارد میدان عمل شود و از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه بهبود شرایط زندگی برای آیندگان از وظایف ما است، گفت: انجام اقدامات عام‌المنفعه توسط سازمان‌های غیردولتی و مردم‌نهاد توفیقی ارزشمند است که نصیب هرکسی نمی‌شود لذا باید این فرصت را مغتنم شمرده و هرآنچه در توان داریم در این زمینه بکار بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دیدار خود با این سازمان مردم‌نهاد در بدو ورود به استان همدان، گفت: دغدغه‌مند بودن شما یک فرصت است و امروز بزرگ‌ترین ثواب‌ها برای شاد کردن مردم است.

وی با تأکید بر اینکه تشکل‌های مردمی بهترین ظرفیت برای رفع مشکلات موجود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند، گفت: ادارات و سازمان‌ها در قبال سمن‌ها بر اساس تفاهم‌نامه‌های ملی وظایفی دارند که می‌توانند با مطالبه‌گری نسبت به احقاق آن برای توسعه و بهبود حوزه‌های تخصصی فعالیت خود تلاش کنند.

سیفی با بیان اینکه توسعه ارتباطات و همچنین فراهم‌سازی بسترهای اطلاع‌رسانی مناسب در حوزه گردشگری و طبیعی در استان، گفت: سایت کمپ‌های تیم ملی یکی از ظرفیت‌های مهم ورزش و جوانان است که روز پنجشنبه رونمایی می‌شود، در این سایت آمادگی معرفی سمن شما به‌عنوان فعال در حوزه گردشگری را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما اجزاء تشکیل‌دهنده یک جامعه هستیم که فعالیت ما به‌صورت زنجیره‌ای به یکدیگر مرتبط است، لذا اگر کار خوب انجام دهیم شاهد تداوم اقدامات خوب نیز خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز