مدیر توزیع برق نهاوند:

قطع برق در نهاوند طبق زمان‌بندی و عادلانه است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۲
قطع برق در نهاوند طبق زمان‌بندی و عادلانه است
مدیر توزیع برق نهاوند با بیان اینکه قطع برق در نهاوند طبق زمان‌بندی انجام می‌شود است گفت: در شرایط کنونی که مساله قطعی برق در کشور به اجرا در می‌آید تمام تلاش ما بر آن است در توزیع و قطعی برق عدالت لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، منصور ذاکری در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به منظور اجرای عادلانه نظام توزیع برق و اعمال خاموشی‌ها جدولی تهیه شده و کل شهرستان اعم از شهر و روستا به ۹ منطقه تقسیم شده است.

وی افزود: در این جدول، زمان قطعی برق به طور روزانه در سه نوبت تنظیم شده که نوبت اول به صورت حتمی و نوبت‌های بعدی با احتمال کمتر هر کدام به مدت دو ساعت و نیم اجرا می‌شود.

مدیر توزیع برق نهاوند با بیان اینکه کار اصلی ما توزیع برق است افزود: مشکلی که در حال حاضر در زمینه خاموشی‌ها بوجود آمده  مربوط بخش تولید است اما ما باید پاسخگوی آن باشیم که البته در راستای اطلاع‌رسانی به مردم کارهای لازم را انجام داده و به هر گونه سوال مردم پاسخگو هستیم.

وی گفت: طی روزهای گذشته مردم در خصوص عدم رعایت زمان خاموشی‌ها مطابق با جدول مربوطه اعتراضاتی داشتند که پس از بررسی مشخص شده در این زمینه اعمال خاموشی مطابق جدول صورت گرفته و هیچ بی‌برنامگی وجود نداشته است.

ذاکری گفت: برخی نیز اعتقاد دارند خاموشی ها عمدتا در شهرهای کوچک بیشتر است در حالی که در تمام استان‌ها و شهرستانها جدول خاموشی مطابق با برنامه انجام می‌شود.

نظر شما