رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد:

بهره برداری ۲۸۰ طرح بزرگ بهداشتی در استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۳۸۹۹
بهره برداری ۲۸۰ طرح بزرگ بهداشتی در استان همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۸۰ طرح عمرانی و خدماتی مهم و قابل توجه بهداشتی طی هشت سال گذشته در مناطق مختلف این استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رشید حیدری مقدم با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تفاهم نامه سه جانبه دانشگاه علوم پزشکی، استانداری همدان و وزارت بهداشت، اجرای ۲۹۷ طرح مهم بهداشت و درمان برای استان همدان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط و طی هشت سال گذشته ۲۸۰ طرح از مجموع پروژه های تعریف شده در استان همدان، اجرا، تکمیل و بهره برداری شده است.

حیدری مقدم گفت: ۱۸ طرح باقیمانده نیز با پیشرفت فیزیکی متناسب و مطلوب در حال اجرا است که با تامین اعتبارات موردنیاز، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: برای اجرای این ۲۸۰ پروژه بهداشتی بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که با افتتاح این طرح ها بیش از ۶۶ هزار متر مربع به فضای فیزیکی بخش بهداشت و درمان استان اضافه شده است

 

 

حیدری مقدم اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها و تکمیل ۱۸ طرح باقیمانده، زیرساخت های مناسب حوزه بهداشتی استان همدان تا ۳۰ سال آینده تامین شده و دیگر نیازی قابل توجهی به تجهیزات زیر ساختی در طول این مدت نخواهد داشت.

وی در ادامه توضیح داد که با اجرای طرح های مهم و این حجم از سرمایه گذاری تمامی خانه های بهداشت، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه سلامت و محل زیست پزشک استان همدان نوسازی و بازسازی شده است.

وی درباره حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: در این حوزه دغدغه جدی ما تکمیل بیمارستان اکباتان شهر همدان و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یک هزار تختخوابی استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: هر چند متولی اجرای بیمارستان اکباتان شرکت مادر تخصصی وزارت راه و شهرسازی است اما امید می رود عملیات اجرایی این پروژه به زودی تکمیل  شود.

حیدری مقدم گفت که امیدواریم در سفر آتی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همدان، اعتبار مورد نیاز این پروژه و دیگر طرح های بهداشتی و درمانی استان برای تکمیل تا پایان سال جاری، تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز