با هدف کاهش مصرف برق؛

ساعت کاری جدید دستگاه های اجرایی و اداری استان همدان اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۳۹۰۰
ساعت کاری جدید دستگاه های اجرایی و اداری استان همدان اعلام شد
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه، گفت: ساعت کاری تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات استان از روز شنبه(۱۹ تیر) تا پایان مرداد، ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، گفت: برهمین اساس و با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه و در راستای زمینه سازی برای کاهش و مصرف بهینه برق، ساعت کاری تمامی دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکتها و موسسات استان همدان(به طور موقت) در طول  هفته به ۷ تا ۱۳ تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه این تغییر از روز شنبه هفته آینده(۱۹ تیر) لازم الاجراست، گفت: واحدهای درمانی، واحدهای عملیاتی و دستگاههای خدمات رسان و امدادی با توجه به نوع خدمات و لزوم فعالیت مستمر برای خدمت رسانی به مردم، از این قاعده مستثنی هستند.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری، دستگاه های اجرایی و اداری در روزهای پنج شنبه(تا پایان مرداد) تعطیل شد که این مصوبه از امروز در سراسر استان همدان اجرایی شده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان رعایت صرفه جویی در شرایط فعلی را کمک بزرگی به حل مشکل برق در کشور دانست و افزود: اجرای مصوبه های صادر شده در این خصوص برای تمامی دستگاه های اجرایی ضروری است. 

ربانی مهر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان تاکید کرد که از ساعت ۱۳ به بعد باید تمام وسایل و تجهیزات برقی مجموعه خاموش و حتی در صورت امکان برق ساختمان نیز قطع شود و عدم توجه به این دستورالعمل منجر به اقدام شرکت توزیع برق، برای قطع انشعاب دستگاه متخلف خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز