اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۶۸۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ تیر ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با شناسایی ۱۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۶۱۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۲۹۸ نفر رسید.

INFO AMAR CORONA HMD NEW

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآبا ۸۲۵، بهار ۹۹۴، تویسرکان یک هزار و ۳۲، رزن ۷۹۰، درگزین ۲۹۱، فامنین ۳۲۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۶ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۸۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۳۹ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۵۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز