مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فعال ورزشی در هیئت‌های استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فعال ورزشی در هیئت‌های استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان همدان که با حضور رئیس فدراسیون، رؤسای هیئت‌های شهرستانی، نماینده داوران، مربیان و ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: هیئت تنیس استان همدان یکی از هیئت‌های پرافتخار استان همدان است که خوشبختانه صاحب جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه تنیس‌روی‌میز همدان در بخش بانوان بسیار فعال است که جای تقدیر از مربیان زحمت‌کش و قهرمانان ارزنده آن دارد، گفت: امروز باید با وفاق و همدلی برای توسعه همه‌جانبه تنیس‌روی‌میز استان همدان تلاش کنیم تا به جایگاه‌های والا دست یابیم.

WhatsApp Image 2021-07-11 at 11.28.38

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مجامع انتخاباتی هیئت‌ها باید با هدف تعالی ورزش برگزار شود، گفت: امروز باید به شیما صفایی‌ها در جامعه ما اضافه و حفظ شوند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه‌های فردی را به نگاه‌های اجتماعی تبدیل کنیم، گفت: مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی را با حمایت‌ها و همراهی وزارت ورزش، فدراسیون و استاندار محترم رفع می‌کنیم.

سیفی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌هایی همچون آقای ساغرچی استفاده کرد، گفت: امروز شیما صفایی ابزار المپیکی و جهانی می‌خواهد تا بتواند در صحنه‌های جهانی حرف برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها باید بر اساس آیین‌نامه اجرایی هیئت‌ها 53 درصد از محل اعتبارات خیری، اسپانسری و غیره جذب درآمد داشته باشند، گفت: اداره کل ورزش نیز موظف است تا 47 درصد از اعتبارات ویژه هیئت‌های ورزشی را به توسعه و گسترش هیئت‌ها اختصاص دهد لذا باید با یک همدلی و وفاق نسبت به اجرای هرچه بهتر این مهم اقدام و ظرفیت‌ها و بسترهای لازم را برای بهبود جایگاه ورزشی هیئت‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی به همراه قهرمانان هر رشته نسبت به بازدید و سرکشی از هیئت‌های شهرستانی و دیدار با ورزشکاران اقدام کنند تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای ایشان از نزدیک در جریان امورات قرار بگیرند.

وی افزود: برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی، مربیگری و داوری در هیئت‌های ورزشی باید در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جذب 105 میلیاردتومانی اعتبار و تخصیص 100 درصدی آن طی یک الی 2 ماه آینده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از محل اعتبارات متوازن، گفت: باید نگاه چندوجهی به ورزش داشته باشیم و دست‌به‌دست هم به دنبال تحول در ورزش استان همدان باشیم.

WhatsApp Image 2021-07-11 at 11.28.39

وی با اشاره به رایزنی صورت‌گرفته با نماینده مهندس علیمرادیان در کشور، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مهندس علیمرادیان یک سالن ویژه راه‌اندازی تنیس‌روی‌میز در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند اختصاص‌داده‌شده و در آینده نزدیک نیز هم‌زمان با سراسر استان نسبت به تجهیز و اهدا میزها و تجهیزات اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد دادیم که مجموعه علیمرادیان به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود تا بتوانیم به بهترین شیوه نسبت به مدیریت آن اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز