معاون توسعه منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

مرکز جامع درمان سرطان همدان از هفته آینده بیمار پذیرش می‌کند

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۵۹۳۷
مرکز جامع درمان سرطان همدان از هفته آینده بیمار پذیرش می‌کند
معاون توسعه منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرحله نخست مرکز جامع درمان سرطان همدان تکمیل شده است و از هفته آینده در این مرکز بیماران نیازمند شیمی درمانی پذیرش می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، فریبرز نیاستی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اجرای مرکز جامع درمان سرطان غرب کشور به مرکزیت همدان در سه مرحله طراحی شد که مرحله نخست آن آماده بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: مجموع این سه مرحله ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای فیزیکی دارد که عملیات مرحله نخست آن نهایی و تمامی دستگاه های مورد نیاز خریداری و نصب شده است.

معاون توسعه منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: مرحله نخست این طرح به مساحت ۲ هزار متر مربع دارای بخش هایی نظیر شیمی درمانی بزرگسالان، پرتو درمانی و درمان های سرپایی است.

نیاستی هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز برای مرحله نخست مرکز جامع درمان سرطان غرب کشور را پنج میلیون و  ۲۰۰ هزار یورو معادل ۱۸۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: همچنین ۲۱۵ میلیارد تومان هم برای ساختمانی این بیمارستان هزینه شده است.

مرکز جامع سرطان یکی از طرح‌های ملی استان همدان با محوریت بنیاد فرشچیان است و این طرح به صورت مشارکتی در قالب ۵۰ درصد دانشگاه علوم پزشکی همدان و ۵۰ درصد بنیاد فرشچیان از سال ۹۷ آغاز شد.

این مرکز شامل اتاق غربالگری، اتاق پیشگیری، مرکز تخصصی پاتولوژی مرجع و مرکز بررسی ژنتیکی،کلینیک‎های لنف، بازتوانی، بخش مشاوره و روانپزشکی، اتاق مشاوره تغذیه و اتاق ثبت تومور و بخش‌‎های رفاهی شامل نمازخانه، استراحت بیماران و بوفه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز