مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

افزایش ۷ درصدی پیک برق در همدان طی هفت روز گذشته

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۶۴۹۸
افزایش ۷ درصدی پیک برق در همدان طی هفت روز گذشته
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: پیک مصرف برق در این استان چند روز گذشته هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی با اعلام این خبر، گفت:: پیک مصرف برق در استان همدان، دوشنبه گذشته به ۶۹۷ مگاوات و پیک شب نیز به ۷۳۰ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹، هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: سهمیه پیک استان همدان در این دوشنبه گذشته، ۶۵۵ مگاوات بود و برای روز سه شنبه نیز ۶۵۰ مگاوات اعلام شده بود که ما برای جبران کمبود، مجبور به اعمال خاموشی در برخی از مشترکان شدیم.

جمشیدی با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی استان همدان افزود: باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روزها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

وی با بیان اینکه باید مصرف بهینه انرژی را از خودمان شروع کنیم، عنوان کرد: اگر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق را نداشته باشیم و مدیریت مصرف نکنیم به طور قطع برای تامین برق مشترکان استان در فصل تابستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت نیروی توزیع برق استان همدان تصریح کرد: خاموشی یک لامپ، استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات غیر اوج بار، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کُند کولر آبی از جمله راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در راستای کنترل پیک بار استان بیان کرد: انعقاد بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تفاهم نامه با مشترکان استان به میزان ۶۰ مگاوات، اجرای طرح‌های تشویقی و طرح برق امید از اقدامات انجام شده است.

جمشیدی تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در تمام شاخص‌ها دارای رشد بسیار مناسبی است که این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با همدلی و تلاش همکاران، بنابراین باید با برنامه و هدفمند کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز