استاندار همدان:

۳۵۰ طرح بهداشتی و درمانی در روستاهای استان همدان بهره برداری شده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۶۴۹۹
۳۵۰ طرح بهداشتی و درمانی در روستاهای استان همدان بهره برداری شده است
استاندار همدان گفت: ۳۵۰ طرح بهداشتی و درمانی با هدف توسعه همه جانبه و متوازن امکانات برای خدمت رسانی به مردم طی چند سال اخیر در مناطق روستایی استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیدسعید شاهرخی در حاشیه بازدید از روند اجرای چهار طرح بزرگ حوزه بهداشت و درمان استان همدان، افزود: حضور کار درمان، پزشکان و پرستاران با شجاعت و همت در شرایط کرونایی، بستر مناسبی را برای خدمات به مردم در راستای حفظ سلامت جامعه ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان و برای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، هیچ بیماری نباید غیر از رنج بیماری، دغدغه دیگری داشته باشد و این موضوع در سرلوحه فعالیت ها و برنامه های مدیریتی استان همدان قرار دارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه اجرای پروژه های بهداشتی با هدف تامین و توسعه زیرساخت های درمانی موجب علاوه بر رفاه مردم موجب رونق گردشگری سلامت می شود، افزود:  برهمین اساس پروژه های حوزه بهداشت و درمان به صورت متناسب و متوازن در تمامی مناطق استان همدان اجرا شده است.

 استاندار همدان گفت:  در حوزه بهداشت و درمان هیچ مشکل و کمبودی در استان نداریم و خدمات درمانی ارایه شده در استان بسیار کیفی و مطلوب است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: بهره برداری از بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان فرشچیان که در غرب کشور بی نظیر هستند، جایگاه همدان به عنوان قطب پزشکی غرب کشور را تثبیت می کند.

"حمیدرضا حاجی بابایی" اظهار داشت: فاز نخست مرکز جامع سرطان فرشچیان  هفته آینده به بهره برداری می رسد و ساخت بیمارستان ۳۳۰ تختخوابی اکباتان نیز با روند و سرعت مطلوبی در حال انجام است.

وی افزود: در مجموع حدود  یک هزار میلیارد تومان پروژه حوزه بهداشت و درمان در سطح استان همدان در حال اجراست که نوید آینده درخشان استان در این بخش را می دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی همدان نیز به زودی کلنگ زنی می شود که اقدامی ارزشمند و ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها همدان به یکی از قطب‌های مهم پزشکی کشور تبدیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز