نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب اعتبار ۸.۵ میلیارد تومانی برای دو پروژه ورزشی شهرستان نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۷۶۷۰
جذب اعتبار ۸.۵ میلیارد تومانی برای دو پروژه ورزشی شهرستان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار 8.5 میلیارد تومانی برای دو پروژه ورزشی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در نشست تخصصی بررسی وضعیت هیئت کشتی نهاوند که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون ورزشی اداره کل، رئیس هیئت کشتی استان همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم امروز فردی مسئولیت‌پذیر، تحصیل‌کرده، قهرمان و با بینش تخصصی در رأس ورزش استان همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایشان در مدت حضور در استان به اثبات رسانده که توانایی تحول‌آفرینی در ورزش استان همدان را دارد، گفت: با تمام وجود اعتقاد دارم نیروهای استان همدان در هرکجای کشور مسئولیت داشته باشند موفق هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از ظرفیت‌های توانمند استان همدان در تصدی امور کشور بیش‌ازپیش استفاده شود.

وی با بیان اینکه در راستای رفع دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی شهرستان در تلاش هستیم، گفت: طی چند سال گذشته همواره با ارتباط مؤثر با وزیر ورزش و معاونین ایشان برای ورزش شهرستان اعتبارت و تجهیزات نیز جذب شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات نهاوند نبودن وحدت و همدلی است که موجب عقب‌ماندگی و بازماندن از توسعه شده است، گفت: از جامعه ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان درخواست داریم به توسعه ورزش و جوانان استان کمک کنند چراکه پرداختن به حواشی ظلم به جامعه جوانان است.

وی با اشاره به اینکه مهندس علیمرادیان فرزندی از نهاوند است که با دید وسیع و به‌دوراز دلبستگی‌های دنیوی در استان زبان زد هستند، گفت: خوشبختانه امروز مدیریت ورزش استان توانمند است لذا باید از این ظرفیت برای توسعه همه‌جانبه استان همدان تلاش کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات و تنگناهای اعتباری وجود دارد اما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین برای ورزش خصوصاً ورزش کشتی استفاده کنیم، گفت: طی این مدت اقدامات خوبی در راستای جذب اعتبارات عمرانی و ورزشی انجام شده که نتیجه تلاش جمعی مسئولین استان و شهرستان است.

وی با اشاره به تأمین اعتبار احداث ۳ زمین چمن از وزارت نفت، جذب اعتبار 8.5 میلیاردتومانی برای دو پروژه استخر شهرک طالقانی و سالن ورزشی روستای باباقاسم، گفت: در آینده نزدیک نیز دیدار مشترکی با حضور مدیرکل ورزش استان همدان با وزیر محترم ورزش خواهیم داشت تا در راستای جذب اعتبارات و تجهیزات ورزشی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شهبازی با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تعمیر مینی‌بوس حاضر در استادیوم علیمرادیان برای خدمات‌دهی به ورزشکاران، گفت: طی رایزنی‌های صورت‌گرفته مقرر شده این مینی‌بوس با پیگیری‌های لازم به مالکیت شهرستان در آید.

وی با اشاره به حمایت از تیم‌های فوتبال و بسکتبال در راستای تأمین اسکان و تغذیه، گفت: آمادگی این را داریم از تمامی تیم‌های ورزشی شهرستان نهاوند که به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند حمایت کنیم.

نماینده مردم نهاوند بر ضرورت حمایت همه‌جانبه همه اعضای شورای شهر نهاوند از ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تاکید کرد و گفت: نشست‌های برنامه‌ریزی و همچنین بررسی مشکلات با تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی در زمان‌بندی‌های مشخص برگزار شود تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های موجود را رفع کنیم.

وی افزود: با همکاری مجلس شورای اسلامی در جهت کمک به ورزش در سطح کشور تلاش می‌کنیم در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات بیشتر و بهتری تزریق کنیم.

شهبازی تاکید کرد: باید در حوزه جوانان فعال باشیم، متأسفانه امروز در مجموعه وزارت ورزش و جوانان حوزه جوان به‌نوعی مغفول مانده، نهاوند باید به‌عنوان الگو و مجموعه‌ای موفق در این زمینه تلاش بیشتری کند.

وی افزود: باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم و مشکلات و تنگناها را در حد توان برای آنها برطرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز