رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند:

انتخابات نظام پزشکی در نهاوند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۸۱۱۷
انتخابات نظام پزشکی در نهاوند برگزار شد
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: انتخابات نظام پزشکی با حضور پزشکان و کادر پزشکی در نهاوند برگزار و ۹ نفر انتخاب شدند.

علی احسان خویشوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی با حضور پزشکان و دیگر کادر پزشکی در نهاوند برگزار و ۹ نفر به عضویت آن پذیرفته شدند.

وی گفت: این انتخابات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نمایندگانی از فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان به بهترین شکل و بدون حواشی برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند، افزود: در انتخابات نظام پزشکی این دوره کادر پزشکی شهرستان مجموعا ۶ پزشک، یک داروساز، یک فیزیوتراپ و یک ماما را برای یک دوره ۴ ساله انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات نظام پزشکی طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده اعضای منتخب از بین خود یک نفر را به عنوان رئیس معرفی می‌کنند گفت: در این انتخابات غلامرضا مسعودی رئیس نظام پزشکی ۲۰ سال گذشته شهرستان بیشترین رای را بدست آورد.

خویشوند در خصوص نظام پزشکی گفت: سازمان نظام پزشکی اولین NGO است که در سطح کشور بوجود آمده و یک نهاد صنفی است که تمام فعالیت‌های آن بر اساس درامدهای داخلی و بدن اتکا به بودجه دولتی انجام می‌شود.

وی افزود: از سالهای گذشته تا کنون تعامل خوبی بین نظام پزشکی شهرستان به ویژه در ایام کرونا با بخش بهداشت و درمان شهرستان وجود داشته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند در پایان در خصوص وظایف این سازمان گفت: سازمان نظام پزشکی وظیفه مهمی دارد که عمده ترین آنها رسیدگی به تخلف‌های پزشکان، نظارت مستقیم بر تعرفه‌ها و تبلیغات پزشکی در سطح شهر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز