رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان:

روزانه یک هزار و ۸۰۰ نفر در همدان علیه کرونا واکسینه می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۸۱۱۸
روزانه یک هزار و ۸۰۰ نفر در همدان علیه کرونا واکسینه می شوند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان، گفت: که روزانه به طور میانگین یک هزار و ۸۰۰ دوز واکسن در مراکز تجمیعی این شهرستان به افراد براساس اولویت های اعلام شده، تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد خیراندیش با اعلام این خبر، افزود: ۲ مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن در شهرستان همدان پیش بینی شده که ۱۶ تیم در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر مرکز شهید سلیمانی و هشت تیم در مرکز آموزش بهورزی واقع در خواجه رشید نسبت به تزریق واکسن حتی در روزهای تعطیل هم اقدام می کنند.

وی از آغاز واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۴۰ و قبل از آن خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام و فراخوان انجام واکسیناسیون کرونا در گروه سنی ۶۰ سال به بالا تنها از طریق سامانه salamat.gov.ir امکان پذیر است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: ثبت نام کنندگان در این سامانه باید منتظر پیامک نوبت شامل زمان و مکان مراجعه بمانند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

خیراندیش تاکید کرد: در صورت مراجعه افراد مشمول این برنامه، بدون ثبت نام و دریافت پیامک نوبت دهی، امکان انجام واکسیناسیون برای آنها وجود ندارد همچنین مراجعه کنندگان باید کرات ملی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: برای جوامع هدف از جمله کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و افراد زیر پوشش بهزیستی و نظام پزشکی تیم های سیار پیش بینی شده تا واکسن کرونا برای آنها تزریق کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز