دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان خبر داد:

نورافشانی ۳۱۳ مسجد در استان همدان همزمان با شب عید غدیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۸:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۸۲۱۹
نورافشانی ۳۱۳ مسجد در استان همدان همزمان با شب عید غدیر
دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: همزمان با شب عید غدیر خم مراسم ویژه جشن و نورافشانی در ۳۱۳ مسجد این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی صلواتیان بااشاره به اجرای برنامه های متنوع جشن عید غدیر در استان همدان، افزود: نصب هشت هزار پرچم بر سردر منازل و مغازه ها و راه اندازی پویش هر خانه یک پرچم از جمله برنامه های ویژه بزرگداشت عید غدیر است.

 دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان  افزود: توزیع ۳۱۳ پرس غذا در قالب پویش اطعام و افطار غدیر، برگزاری ۱۱۰ جشن در پارک ها و فضای باز مساجد، نور افشانی و برگزاری جشن در ۳۱۳ مسجد سراسر استان همدان از دیگر برنامه های جشن عید غدیر  است.

صلواتیان با اشاره به اینکه در حال حاضر مدارس تعطیل است اما استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف بسیار اهمیت دارد، گفت: برگزاری مسابقات خطبه غدیر، تئاتر و مسابقات ورزشی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مردمی غدیر خم باید حرکتی در مسیر نشان دادن شخصیت، جایگاه و وجه تمایز امیرالمومنین علی (ع) و غدیر در جهان اسلام و بشریت باشد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان اظهار داشت: مردم استان همدان می توانند کمک های نقدی خود برای شرکت در اطعام و نذر غدیر به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۳۰۳۷۰۷۱۸۴ به نام ستاد مردمی غدیر استان واریز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز